Sommaren 2010 !



Denna sommaren har bara runnit iväg, vettefan va tiden har tagit vägen asså - helt sjukt!
synd att den har gått så snabbt ändå, känns som man inte riktigt hunnit känna efter att man faktiskt har haft sommarlov, sitt sista sommarlov for liiife liksom - o det har inte ens varit de bästa sommarlovet ! Anyway :

-  Jag har jobbat i tre veckor , började direkt efter att skolan slutade , fick bara min helg sen så va de på att jobba!
Första dagen va riktigt sådär seg att komma upp, men vikka första dagar på jobbet/skolan är Inte det liksom, iaf så gick det riktigt bra.. kom in i det hyfsat snabbt iaf - alla barnen va sjukt goa o mysiga !
Den första veckan så var de en vikarie där - Therese,23, hon va riktigt trevlig o snäll ! Hade go hand me barnen o allt, fast å andra sidan så jobbar hon ju på förskola i vanliga fall så, de förstår man ju ! Det gick bra den första veckan, alltid klockan 9.00 på morgonen så kollade vi på Sommarlovs morgon, det va också mys ! Man fick ju liksom sitta där me barnen o kolla (:
Allt eftersom veckorna o dagarna gick så började barnen gilla mig mer o mer , jag skulle sitta brevid dom i maten, måla med dom, spela Eye toy med dom - Riktigt kul va det..
Den näst sista veckan så hade Alla fritids något som kallades för Fritids-OS roligt nog  ! Min avdelning Jupiter och Neptunus gick till Hammarvallen tillsammans, det va lite minnen som kom tillbaka där hihi !
Det va otroligt roligt o se hur barnen va så duktiga på sina grenar - fick medaljer o allt ! Riktigt kul att se !
Dagen då ja skulle slut va inte så jätte rolig, dock fick ja sluta redan efter lunch, men whatever.. Ja va kvar lite längre - för barnens skull hehe . Dom ville verkligen inte att ja skulle sluta , dom målade teckningar till mig lika så jag till dom (: Jag blev jätteglad för mina & dom för sina !  När vi väl skulle äta så höll Lisa "tal" kan man säga , hon sa att det va jätte roligt att ha mej där & att jag hade god hand me barnen o så. Det va verkligen inte långt ifrån att ja skulle börja gråta där asså /: Shit !  Dethär med att jobba me barn, det är verkligen roligt , och ja går ju inte den linjen över huvudtaget - men de spelar ingen roll !

Iaf så va det sjuukt roligt att jobba där - fick en gratis Biobiljett av dom också (:  3600 i lön med ! nice ! Jobbade 3 veckor ist för 4 =D


I övrigt har sommarn varit rätt okej . jag har varit väldigt mkt i Falkenberg  - Det enda (nästan) man längtar efter när det är sommar o när de gäller Falkenberg är den årliga Kräftfestivalen i Glommen!!

Men å andra sidan så har kanske inte kräftfestivalen varit den roligaste detta året  ! Det enda som har varit roligt de är att man kan köpa cider , de är fan ett stort plus ! :)
Men asså visst, jag ska inte klaga det har varit otroligt roligt där iaf.. Dock inte mkt bilder från detta året, de är väl det som grämer mig, men men !

Hmm vad har med hänt i sommar ?? 
Träffat M , det har varit fantastiskt bra asså ! Super duper glaad över det (; Mysigt o fint !

Långås marknad har varit detta året också - köpte en ursnygg tröja där, den har ni inte fått se en /: attans illa !!  Den måste ja lägga upp bild på snaaarast !

Varit i Halmstad en sväng, men där hände inte mer än att man kollade i affärer o handlade lite grann (;

Nu den sista tiden har man bara varit hemma o tagit de lugnt, inte mkt som har hänt asså ! Finns inte mkt o göra i den tråkiga jävla stad ändå så !!


* Sammanfattning - Sommaren har varit bra, men de är också det enda - den kunde vart bättre ! *



Puss , hepåre <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0